قلمرو اطلاعات!
قلمرو اطلاعات!
نوشته شده در تاريخ 27 / 12 / 1390برچسب:, توسط Great Man |

اس ام اس های عاشقانه جدید

.

.

.

خدایم... یاریم كن، اگر روزي،

جایی،چیزي راشكستم، "دل" نباشد!!!


 

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

بيادتم!حتى اگر قرارباشد

بى چراغ درحسرت يافتنت

تمام كوچه ها را قدم بزنم.

برای عشقی که میدونه دوسش دارم،

همیشه به یادتم و هیچکس دیگه جاتو تو دلم نمیگیره.

مطمئن باش.


 

.

.

پیامک های عاشقانه

.

.

.

درهمه صحبتها حرف آخر زیباست،

حرف اخرمن،دیدن خوشبختی تودرهمه فرداهاست


 

.

.

.

اس ام اس های عاشقانه جدید

.

.

گنج قارون مال قارون

ما راچه به مال دنیا

گنج من ، یه تار موته

نمیدم به همه دنیا.


.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

برايت آرزو دارم

خدا را..عشق را..

و آرزو را چنانکه تو خواهي

و خدا داند..

 

.

.

پیامک عاشقانه جدید

.

.

آرزويم اين است

نتراود اشك ازچشم تو هرگز مگر از شوق زياد،

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز ،و

به اندازه هر روز تو عاشق باشي،

عاشق آنكه تو را ميخواهد و به لبخند تو از خويش رها ميگردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه كه دلت مي خواهد‎.


 


.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

فراموش شدنی نیستند

آنان که باخط مهربرقلبمان حک شدند

حتی اگردورباشند.

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

مهربانی بهترین عطری است

که در گل جاری است،

و تو خوش بو ترین شاخه گل دنیایی . . .


 

.

.

.

اس ام اس های عاشقانه

.

عجب دنیایی؟

قلب منه،واسه منه،

مال منه،اما واسه تو میتپه...!!‎:-|


.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

Eshgh hamin khandehaye sadeye tost.

vaghti ba tamam ghosehayat mikhandi

ta az tamam ghose hayam raha shavam


.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

اینجا رادیو"دل"است.

صداي مرا از عمق"قلبم" میشنوید،

این يك SMS ‎‏ نیست، يك"احساس"پاك است

كه میگوید: فراموشی درمرام ما نیست...


.

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

 تو اگر باز كني پنجره اي سمت دلت

ميتوان گفت كه من چلچله لال توام،

مثل يك پوپك سرما زده در بارش برف،

سخت محتاج به گرماي پر و بال توام...


 

.

.

اس ام اس های عاشقانه

.

.

.

سردم شده است و از درون می سوزم...

حالا شده کار هر شب و هر روزم...

تو شعر مرا بپوش سرما نخوری...

من دکمه این قافیه را می دوزم... 


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

آن کس را که دوست دارید آزاد بگذارید

اگر متعلق به تو باشد به پیش تو باز می گردد

وگرنه از اول هم برای تو نبوده است... ‏


 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

میروم دیگر شاید شما یادم کنید...

من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید...

میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان...

باز هم دل بستم و زخمی شدم باور کنید... ‏


 

.

.

اس ام اس های عاشقانه جدید

.

.

.

ضربان قلبمو روى خنده هاى توتنظيم كردم

بس بخند تا زنده بمانم

 

.

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

عشق نمی پرسته توکی هستی؟

عشق فقط میگه تومال منی،

عشق نمی پرسه اهل کجایی؟

فقظ میگه توی قلب من زندگی میکنی،

عشق نمی پرسه چیکارمیکنی؟

فقط میگه باعث میشه قلب من به ضربان بیفته،

عشق نمی پرسه دوستم داری؟

فقط میگه دوستت دارم.

 

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

ميگن دنيا ارزش نداره..

مگه ميشه دنيايى که تو رو داره ارزش نداشته باشه؟